dinsdag 19 februari 2008

Even uit de running

"Dat mag ik voorlopig niet meer doen" denk ik vandaag steeds bij allerlei handelingen die ik verricht (de was ophangen, boodschappen doen, fietsen, vuilniszakken buitenzetten) . Morgen is het zover, de dag van mijn operatie. Drukke week gehad, lang niet alles afgekregen. Ik had ook nog veel meer aan mijn blog willen doen, en andere blogs lezen. De RSS opdracht van week 3 heb ik wel gedaan, maar ik werd er nog niet veel wijzer van, volgens mij heb ik het licht nog niet gezien. Dus eigenlijk zou ik deze week wel willen chatten met het spoetnik-team, over waar ik de RSS-boot gemist heb. Maar dat chatten stel ik maar even uit, dat gaat deze week niet lukken. Gisteren heb ik Azim nog wat ingewerkt, hij vervangt mij tijdens mijn afwezigheid. Veel collega's hebben me sterkte gewenst, en lieve mailtjes en kaartjes gestuurd, hartelijk dank daarvoor.
Ik hoop veel boeken te gaan lezen de komende weken. Voor mijn verjaardag heb ik ook een discman gekregen en een paar luisterboeken. Spannend om dat eens uit te proberen.

Geen opmerkingen: