dinsdag 5 februari 2008

Muizenissen

Dat valt nog niet mee zo'n eerste blog. Je moet steeds keuzes maken. Maar ja buuf, zo is het leven. Dus nu maar een verhaaltje. Aan de randen van het briefpapier en de enveloppen in mijn bureaula hebben de muizen leuke patroontjes uitgeknaagd. Eerst dacht ik dat het niet van muizen kon zijn. Want wat is er zo lekker aan papier, terwijl in de la eronder een pak koekjes ligt. Maar afgelopen weekend hebben de muizen mijn koekjes ontdekt. Het was nu overduidelijk: wat een vieze bende. Alles opgeruimd, jammer van de koekjes, en nooit meer iets eetbaars in mijn bureauladen. Ik zal thuis eens kijken of we nog koektrommels of voorraadbussen over hebben.

2 opmerkingen:

merel zei

Wordt het niet eens tijd voor een bibliotheekpoes? Nooit meer last van muizenissen en altijd een welkom kopje als je langsloopt.

Leuke blog, benieuwd wat je nog meer gaat meemaken.

Miauw van SPOETNIK

jari zei

Mooie weblog. Mijn poes gaat altijd op de krant zitten als ik die lees, dus pas op met een bibliotheekpoes.

Groetjes JB.