donderdag 13 maart 2008

Nog niet in het zadel

De afgelopen twee weken heb ik veel mailtjes, telefoontjes, bezoek, en vooral kaartjes ontvangen, ook veel van collega's. Daar knap ik vanzelf al van op natuurlijk, al die aandacht doet me goed. Van Mieke Vermeulen kreeg ik een mooie kaart met een amazone erop. Dat was nog een beetje pijnlijk, op dat moment, qua idee van in het zadel zitten als u begrijpt wat ik bedoel. Ik probeer nu bekkenbodemspieroefeningen te doen, maar dat valt niet mee. Niet dat het pijn doet, maar ik voel niet zo goed waar die spieren zitten. Nu ja, ik blijf het braaf proberen. Binnenkort denk ik dat ik wel weer eens voorzichtig ga proberen te fietsen.

2 opmerkingen:

Wout zei

Hoi Sanne,

Veel succes bij het herstel de komende weken, en ik hoop je snel weer op het Singel te kunnen zien.

Een groet van Wout

Unknown zei

Dag Sanne,

Sterkte bij de wederopbouw en gefeliciteerd met je opvallend persoonlijke blog! Zelf schrik ik er nog voor terug mijn blog al dan niet onder anonieme naam in de ubaspoetnik lijst te laten zetten. Bekkenbodemspieren oefenen doe ik wel te pas en te onpas. Hier wordt redelijk goed uitgelegd hoe je ze kan vinden. En wanneer je hoge hakken draagt schijnt het allemaal vanzelf te goed te komen.

Een groet vanaf de Singel,
Hennie Dolfsma